O seu consentemento aplica para o sitio web fundaciontrebol.org

Son aquelas que permiten ao usuario acceder ao servizo con algunhas características de carácter xeral predefinidas en función dunha serie de criterios no terminal do usuario por exemplo serian o idioma, o tipo de navegador a través do cal accede ao servizo, a configuración rexional desde onde accede ao servizo, etc.

__utmcsessionsesionGoogle Analytics. Emprégase para coñecer o tempo de navegación. Comproba se se debe manter a sesión aberta ou se debe crear unha sesión nova.
__utmtsession10 minutosGoogle Analytics. Emprégase para limitar a porcentaxe de solicitudes.

Ademais, o seguinte aviso de consentimento permitiralle cambiar as súas preferencias ou retirar o seu consentimento por completo.